Wymiany, reklamacje i zwroty

Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem. Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

  1. Formularz Wymiany

  2. Formularz Reklamacji

  3. Formularz Zwrotów

Zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać na adres:
Militaria Janusz Koperski
ul. Litewska 6
82-200 Nowa Wieś Malborska

1. WYMIANA

W przypadku złego dopasowania przez Państwa zakupionego przedmiotu, należy odesłać go do nas wraz z paragonem lub fakturą (UWAGA ! W przypadku jego braku wymiana nie będzie zrealizowana, a paczka odesłana).

Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany. Proszę pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, a także musi posiadać oryginalne opakowanie (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu K.C) Prosimy NIE WYSYŁAĆ przesyłek ZA POBRANIEM gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot taką formą wysyłki zostanie uznany za nie wniesiony.

2. REKLAMACJE

Jesteśmy profesjonalnym przedsiębiorstwem, a w związku z tym, wszystkie artykuły objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji. Jest ona udzielana na podstawie dołączonego paragonu fiskalnego lub faktury VAT, bądź innego uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu umożliwiającego jednoznaczne określenie towaru i daty jego zakupu.

Jeśli w trakcie trwania gwarancji wystąpiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia bądź uszkodzenia mechanicznego, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie go do nas wraz z towarem oraz dowodem zakupu. Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni. W tym terminie informujemy o decyzji i formie rozpatrzenia reklamacji. Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Militaria Janusz Koperski. Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a reklamacja wysłana taką formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.

3. ZWROTY

Zgodnie ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na [email protected]) i odesłać towar.

Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być odesłany wraz z pisemnym oświadczeniem (jeżeli nie zostało wysłane e-mailem).

UWAGA ! Nie jest to wymóg jednak bardzo prosimy o dołączanie oświadczenia w formie pisemnej do odsyłanych zwrotów. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

telefon: 501 813 154
e-mail: [email protected]